Friday 21 February 2014

Testimoni Set Berpantang/Bersalin

Assalamualaikum.
Hari ini saya ingin share mengenai testimonial yang pernah mengambil SET C.
Saya juga pernah mengambil set ini semasa melahirkan anak yang kedua pada tahun 2012. Ternyata amat berbeza keadaan saya jika dibanding semasa saya berpantang masa melahirkan anak pertama pada tahun 2009. Masa tahun tu, tak kenal Shaklee lagi :-). Saya rasa lebih cergas walaupun tidur tak cukup.Walaupun berpantang saya tetap membuat kerja rumah seperti biasa dan mengurus anak sulung pada masa tu berumur 2 tahun lebih dan sangat aktif budaknya..Alhamdulillah saya juga tidak ada masalah sembelit semasa tempoh berpantang dan yang paling saya teruja rambut saya sangat2 kurang gugur berbanding semasa berpantang anak pertama.
Ini testi saya sendiri. Jom baca pula testi kawan-kawan yang pernah mencuba set ini..






 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



Berminat untuk mencuba set ini? Hubungi saya segera!


 Your Shaklee Independent Distributor
  Nurul Syabani  Bt Ab Rahman
  Sms / WhatssApp : 013 928 8067
  Shaklee ID : 884176
  FB Page : https://www.facebook.com/NursyaVitaShop
  Email : syabaniabrahman@gmail.com

No comments:

Post a Comment